Der har været lidt stille på bloggen

Posted on 1. juli 2012

1



… men jeg er her stadig! Vi har bare haft en weekend uden apps 🙂 Det kan godt lade sig gøre – også i vores familie 🙂 Her kan I se hvorfor. Søde Naja har fødselsdag i dag – og er nu en stor og dejlig pige på 3 år!

This slideshow requires JavaScript.

… og ja, vi fangede en fisk!

Sommerferien har meldt sin ankomst hos Familien Pal. Så I vil ikke høre så meget fra mig. Jeg vil stadig tippe dig med gode apps – men det bliver ikke lange indlæg. Så finder jeg noget godt – så kommer der her 🙂 I uge 29 og 30 holder jeg helt fri. Finder du en spændende og god app, må du meget gerne tippe andre – jeg opretter en side til det på bloggen. Skriv en kommentar med appens navn, gerne et link – og hvorfor den er god 🙂

Nyd sommeren – vi ses snart igen! 

Emneord: ,
Posted in: Blog